It's Official!

Sunday, January 6, 2013 - si tukang karang : zey at 3:50 PM
Assalamualaikum and well hello awesome people!


It's been a long time since my last entry kan... Bukannya busy mana pon... Duk rumah je... But then nak update blog pon cam malas gila. Yela, kat rumah bukan ngadap laptop pon. Almaklum, semenjak ada SematTv...kihkihkih.. :D Since my last entry was about intern, so this entri pulak I wanna talk a lil bit about my convocation. Ok, lepas habis intern 3 bulan, aku pon konvo.. tarikh keramat tu pulak jatuh pada hari Ahad 21 Oktober 2012. Kebetulan semalamnya birthday Chibby, so alang2 dah berkumpul, kami pon selebret...

3 tahun kat uni, banyak kenangan. Macam tak sangka gak dah konvo... hewhew.. Rasa cam baru semalam je sesat kat Bandar Bangi tu... :p So sebelum jadi terlalu basi, aku nak gak up entri pasal konvo! yeh! Ok, whatever it is, I really want to upload these pictures yhaww!! hahah! Enjoice! :D [Itulah sebenarnya tujuan sebenar entri ini! :p]

The Making!
Agak ah kan.. muka minta penampar! :p

Terbaru, sekarang aku kat Mersing join Gems program. What is Gems Program? Go and google yourself... I don't wanna spoon feed you! Ececece.. kemain kaw jah! Ada rezeki kang aku up pasal Gems program. Till then, Chalo!

Usha entri ni jugak : Orang Lidi






P/s : Thanx to my roomate [Bella] for lending me her laptop. Makanya takdelah water mark yer :) 

apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME