Langkah Bendul

Sunday, March 4, 2012 - si tukang karang : zey at 9:18 AM
Assalamualaikum dan salam mesra semua!


Chaza dan Ajib
Abah kata anak-anak dia takde yang langkah bendul. Bukan nak percaya sangat adat Melayu tu, tapi tu semua planning abah kan. Mana kita taw. Yang dalam gambar tu aku dengan pakcik aku,eh! adik lelaki aku. Aku rasa dia membesar dengan cepat berbanding aku. Yer, memang dari kecik dia memang suka overlap aku. Tapi aku masih ingat, masa kecik dulu aku pernah lebih tinggi dari dia. haha! :D Langkah bendul takde kena mengena dengan adik-beradik lelaki dan yang sepatutnya lelaki memang patut melepaskan adik-adik dia dulu kahwin. Tapi ini semua jodoh dah tertulis. Rezeki, Jodoh dan Ajal adalah antara perkara pertama yang ditetapkan oleh Allah semenjak kita masih dalam kandungan lagi. Kita manusia tiada daya nak menghalang~ 


P/s : Insya Allah bulan Jun ni family aku pergi Umrah. Atuk Mi belanja. Ya Allah murahkanlah rezeki Atuk Mi, diberikan kesihatan yang baik dan permudahkanlah urusan mereka ke tanah suci. Aminn~



apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME