Teori Ikan Laga

Thursday, November 3, 2011 - si tukang karang : zey at 7:06 PM
Assalamualaikum~


Dalam bilik saya, saya ada bela ikan. Ikan laga.

Ikan saya handsome, handsome sangat, badan dia warna biru, warna feveret saya.

Saya sayang kat dia. Sayang sangat.

Saya suka tengok dia berenang-renang ikut jari saya.

Saya suka tengok dia tidur, tengok dia selindung belakang guli,

tengok dia makan, yang paling saya suka bila saya tengok dia, dia pon tengok saya.

Macam tengah berbual, tapi tak. We enjoy the silence! XD

Betul-betul bagi saya tenang tiap kali saya tension dengan hal-hal dunia.

Walaupun saya sayang kat dia, saya tak boleh sentuh dia, usap dia,

sebab saya tahu, kalau saya sentuh dia, dia akan mati.

Walaupun saya tak pernah sentuh dia, saya tahu dia pon sayang saya,

sebab saya jaga dia dengan kasih-sayang.

Itu je yang saya mampu beri.

Akhir sekali, saya harap bagi semua yang sedang couple kat luar tuh, ikut lah cara saya dengan ikan laga saya. Saya panggil ia : Teori Ikan Laga.

Gonna marry a guy who can give me all the space I want! XD











P/s : Kepada pemilik tulang rusuk kiri, nanti, kita tak payahlah couple lama-lama, okeh? Kita  kahwin terus! wahawww!!! Saya rasa awak dah boleh dah simpan duit sekarang, tak banyak pon tak pe, kita sama-sama pelan-pelan [baca:perlahan]kayuh, okeh? And, kalau awak ada masa lapang tuh, awak 'googling' lah cara yang unik nak melamar saya nanti. =)waaahhh...kelasss!
apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME