Kebebasan Seksualiti

Friday, November 11, 2011 - si tukang karang : zey at 11:49 AM
Assalamualaikum dan salam satu Malaysia kepada people who claim themselves homosexual, heterosexual and also bisexual.

Sekarang nih semua orang duk heboh pasal Seksualiti Merdeka. Aq lambat tahu benda nih, then aq pon googling lah at every point of view . Sebab tu lah, abah dah banyak kali cakap tengok berita, chaza~ Seksualiti merdeka. Kena paham dengan jelas. Bukan kebebasan melakukan seks, jauh sekali seks bebas. Kaw nih, kalau translate pon seksualiti merdeka dan seks bebas, jauh bezanya. Jangan serabutkan lagi keadaan~ Seksualiti merdeka adalah satu forum untuk mereka yang homoseksual, yang lain alirannya dari kebanyakan aliran majoriti di Malaysia [which is heterosexual]. Again, its a forum.

Bukan aq nak menangkan sesapa, tapi kita ada agama. Agama kita ajar kita banyak benda. Tak kiralah kaw Kristian ke, Buddha, Hindu,...agama kita melarang kita melanggar hukum Tuhan. Hawa dijadikan untuk Adam. Full stop. Titik. Noktah. Lagipon hidup kita bukan semata pasal seks. Kalau kaw bernafsu macam mana sekali pon, mesti ada juga batasnya. Homo ke, hetero, kena jaga. *Pedophilia lain cerita, itu jenayah! 

Aq cuma meluahkan pendapat aq je, malas nak cerita banyak, ada akal fikir. Pernah terjadi zaman nabi Luth dulu. Bala dah turun. Cuma jangan cabar lagi.

Ikan buntal ni pon sentap, tahu?


P/s : Kalau kita sebut pasal homoseksual, mesti dorang nih nak sentap lah, sensitip lah. Fikir hati dorang je, ingat yang heterosexual nih tak terasa, haha! Btw, those homosexual tuh opkoslah ada pakwe/makwe or else they won't claim themselves as a homo aite? Jauh beza yang claim themselves as a hetero nih.. ",

P/s/s :Kepada kawan-kawan homoseks, saya bukan nak kecam awak semua. Tak, saya cuma berdoa satu hari awak terima aliran hukum yang normal.
apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME