Awesome Acapella!

Monday, December 20, 2010 - si tukang karang : zey at 12:32 AM
Aloha kepada semua penggemar muzik...
Tak kiralah muzik yang macam mana..asalkan ianya muzik.


Korang taw apa itu ACAPELLA?
Acapella pada bahasa yang senang nak faham ialah muzik tanpa alatan.
Music without instrument.


Best gak tengok musician yang wat acapella neh sebab dorang menggunakan kreativiti dorang dalam menghasilkan muzik yang cambest!


Kat bawah ni ada dua video clip acapella yang best gila. Enjoy!




yang ni versi mike tompkins
Tengoklah effort dia nak wat lagu neh.
nak edit lagi. peh,aq salute!

yang ni versi Gamal n Audrey.
Muda lagi depa neh, still study rasanya.
apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME