Taman Paku-Pakis, UKM

Wednesday, November 3, 2010 - si tukang karang : zey at 6:44 PM
Assalamualaikum~


apa kena-mengena budak laut [mariner] dengan paku-pakis? sila jawab!
ni untuk ko.k [ko-kurikulum] aq daa....
ko.k khidmat masyarakat semua kolej yang tak pernah wat kelas sepanjang sem, tapi tup-tup akhir sem ada gotong-royong-wajib plak?
aduihh...tak pe....nak tak nak aq gagahkan jugak la bangun pagi pada hari SABTU.


kat bawah ni aq ada upload byk2 photo utk kamu2 semua.
n kepada ahli botani or para bijaksana, yang arif pasal paku-pakis ni, silalah tolong aq menamakan paku pakis kat bawah ni utk report aq.
niat kat hati mmgla nk gugel je...tp even nama genus pon aq xtaw,
abeh tu, aq nk gugel pakei ape? xpe..bg aq common name pon it's ok. 


jum. amek gambar dulu sebelum bekerja ok?

 peh, semangat ek korang nak masuk Taman Paku-Pakis.

'Denai Alam'

  
kalau kat lab marine tanda ni maknanya chemical yang bahaya.
tapi kalau kat pokok, aq rasa maknanya ada buah nak jatuh kot??

tebal gak hutan kat UKM ni taw.

 PAKU PAKIS #1

 PAKU PAKIS #2

PAKU PAKIS #3

 PAKU PAKIS #4

 PAKU PAKIS #5

PAKU PAKIS #6

 PAKU PAKIS #7

ekor landak.
percaya?

aq tak pasti ni semut ke anai-anai.
mende ni byk gila sepanjang jalan naik taman.
kalau sern nmpak ni..mesti dia gegeli kan..huhu.

penat wo..aq membersihkan segala rumput kering tuh.

 before.

after.
amacam bersih tak?



aq rasa agak tak puas hati bila kami dah penat2 mebersih,
ada plak yang kata ktorang 'curi tulang'
wat kerja memain...xbersih...
eh, cik ahkak taw x daun kering boleh jadi baja???

apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME