selamat pergi. selamat pulang.

Wednesday, October 13, 2010 - si tukang karang : zey at 11:56 PM
assalamualaikum.


sekarang ni kan musim haji dah bermula.
thn ni, rezeki mak, ayah n adik lelaki aq g sana.
atuk mi, mak ah, uncle lokman pon g sekali.
kali ni dorang kena berlepas drpd senai.
yah. senai [jb] is quite jauh drpd muar.
mak n ayh aq apply utk ke KLIA cam yang lepas.
tp xdpat...xde kabel katanya.. xpela... 


para jemaah haji.

drpd muar ktorang gerak dalam jam 2pagi.
sampai senai dalam jam 6pagi....

the king.

the queen.

the-so0n-to-be 'tuan haji'?

senai airport.

kali ni xguna lumix, guna nikon..huhu,


ada rezeki, aq plak g...~

the gegirl. 
abah kata kalau nak g haji, ikut hubby memasing ok?

muka ajib..cam xrela kan?
tp dengar cerita, dia dah berubah sebelum g haji ni..
alhamdulillah~
balik nnt mesti byk cerita nih..huhu,

ok..semua da redy..
list doa jgn lupa ok? =p

err..pic y xde kena mengena.

after hantar dorang.
ktorang pon balik rumah.
aq plak kena balik bangi..mak aq da beli tiket kul 3.45 pm.
fine. tertinggal bas lagi. amek bas kul 5.15pm.
mak y dah kat dlm flight sempat msg da nek bas ke belum.
hehe..cam taw2 je terlepas bas. 
penatla mak.. =p









p/s : mak, abah,  ajib..jangan lupa 2 doa angah tu. 2 J.
for my future.

p/s/s : semoga korang semua selamat pergi dan selamat balik.
semoga dapat menunaikan haji mabrur. amin~



apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME