noh...oh...noh!!

Thursday, June 3, 2010 - si tukang karang : zey at 1:36 PM

noh salleh

i'm sure skang ni ramai yang da taw pasal isu noh n AWAK BUSUK!
lawak p0n ada 1st tyme aq dgar adek perempuan aq, IQA cerita...
yelaa... da dikata busuk.. mana x sentap awek unisel 2... hahahahahaa!!!

dlu..ingt x, yang hujan kena gila2 maki kat jb..siap kena banned lg dr jb...
sbb ape?? korg tnyela pak cik g0ogle... malas aq nk buka buku lama...~~
bila satu crowd stat kondem band ni....mula la rmi kondem mereka..
sbb??yelaa...noh ter-silap kata...o0opppss!!!


lawa la spect dia..
mmm...nak aq beli spect cam noh ke beli spect rayban gntikan spect abah y aq ilngkn???~

ni plak timbul isu awak busuk...
fellas....c0mmon laa... klu pakwe korg pnggil korg bucukkk....mucuk.....
xpe plak kan??? [xde plak aq dgar ada org clash sbb bf dia pnggil AWAK BUSUK... hahaha!!!] 
tp lesson gak la utk noh.... kat dunia lebih ramai nak tengok kita jatuh drpd kita brdiri..!
[maybe noh mmg xnk guna ayt2 yg cliche kot...!]


walau pape p0n....kamek tetap syg kitak!

ni ada plak aq dngar crta psal BAND HUJAN lagi,
baru2 ni...kat FESTIVAL YOUTH 10. yg diadakan kat PWTC.
[aq mmg plan nk g...siap dpt free passes lg...tp bz skang...fmily aq ada wat 2 knduri bsr..mmm...~]
audience yg dtg ramai kata yg noh ni active terlebih plak..
ad0yaiii....ada je mulut2 bucuk... ni!


noh hujan ni suara beliau mmg matap....bley g jauh la~

pape p0n...aq mmg suka lagu PELITA...
gabungan suara noh HUJAN, azlan n THE TYPEWRITER, n monologue BUTTERFINGERS

lirik pelita by A.P.I






Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmati
Apa ku alami
Selagi hayat dikandung badan




Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir




Tak pernah sesaat aku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi setakat ini
Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi
Selagi hayat dikandung badan




Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir




Selagi jasadku belum terkubur
Selagi tubuhku belum ditimpa uzur
Pantang datuk nenek moyangku berundur




Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia
Seperti cahaya


sokong muzik tempatan.....!!!



apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME