api cmpur api?

Saturday, May 22, 2010 - si tukang karang : zey at 5:00 AM
FAHRI : assalamualaikum…..ada maslh ape gak hr ni putri….?

CHAZA : salam….xde….mm.. tp nak tny sket b0ley?

FAHRI : tnyla, slgi ana mampu jwb, ana cuba

CHAZA : cmne nk hndle klu de org xpuas ati ngn kte…? yela, kte mnusia, kdg2 kte ade wat slap,tp….mmm…

FAHRI : dlm dnia ni ade mcm2 jnis mnusia… tp yg pntg betapa jht p0n org wat pd kte,kte jgn balas dgn jht… kamu tahu kan ape jd klu api dcmpur api?

CHAZA : ye…sy taw…tp klu kamu mahu taw, sy ni klu bnci org,smua psal org 2 sy sgt2 bnci….cam 2 gakla ble sy syg org…

FAHRI : kte mnusia tdk bole bgtu putri, jdkan syaitan dan nafsu musuh kte dan bkn mnusia…

CHAZA : tp bile kte diam,org 2 maken berlemak plak pijak kpale kte….mne b0le sbar camni….!!!

FAHRI : byk brsabar puteri…kte mnusia biase..ssnguhny dugaan kte tdk lg setnding kekasih Allah, Nabi Muhammad saw..

CHAZA : mmm…k, sy cube…sy mnusia bese, byk sgt silap sy..

FAHRI : semoge puteri sntiase d bwh lndungan Allah, bykan brzikir… ingat Allah selalu

CHAZA : syukran…fahri….maasalamah wa ilalliqa’

FAHRI  :maasalamah…

 ~api n air is a perfect combination~
effy n me.... rndu kam0o effy!

sapa fahri? biar aq je aq jer y taw, k..
jus wanna say dat bila kita benci kat org...kita msti rasa nk balas 
apa y dorg wat kat kita kan? yelaa...mne bley than kan... 
[gwa x FUNKY plak kan bila kena cam2!] weheyy.. rilex chaza..
m0od aq hapy je skang..cuma td my besties cur-hat kat aq.

sbnarnye balasan y kita rse nk balas kat org y 'KITA X SUKA' 2
xla sehebat balasan dr ALLAH. 
balasan dr Allah 2 lg berganda hebat dr apa y kita rse nk blas.

ini smua aq blajar dr khdupan..
i learned everytyme i bleed.

klu kita ssh sgt nk minta maaf.. apalah sgt klu kita maafkan org len plak kan..~


apa u'all rasa? 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WALK OF FAME